Inget Backstreet Boys för mig i år...

Asså neeeeeeeej! Jag ångrar så himla mycket att jag inte gick på Backstreet Boys konserten. Men anledningen till att jag inte gick var för att jag redan hade köpt biljetter till Tokio Hotel och då tyckte pappa att jag inte skulle få gå på Backstreet Boys OCKSÅ. Så nu håller han på visar mig en massa videoklipp från konserten i fredags och visar vad jag missade, det är så himla deprimerande!  Jajg ville ju gå men jag fick inte! Och nu kommer dom typ inte komma igen för än om typ 2 år! SKIT OCKSÅ! Jag har liksom varit på alla deras konserter sedan dom blev kända! Min första konsert med dom var när jag var 5-6 år och sedan dess har jag varit på ALLA deras konsert förutom i år!

Kommentarer
Postat av: linn

sv; okej jag älskar tokio hotel! vart ska du se tokio hotel? stockholm eller gbg?



skulle också på backstreet boys egentligen :/

puss

2009-12-13 @ 13:35:25
URL: http://linnplockepinn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0