World Behind My Wall ♥

Hej du! Sitter hör och lyssnar på musik och bloggar. 
Tokio Hotel's video till World behind my wall hade världspremiär idag! Den var skit bra!
Idag har den snöat så himla mycket! Haha Lisa, Ida och jag gick ut för att ha snöbollskrig och då kommer alla killar i våran klass och attackerade oss. Dom fick tag i lisa och mulade henne...rejält! Hon var dygn sur!  Vad mer för roligt har hänt idag då? Nä, ingenting mer. Oj vad mitt liv är intressant. Haha ni tycker säkert att det är jättekul att läsa min blogg ^^,

Det är bara 4 dagar kvar till flytten, 3 dagar kvar till julavslutningen och 78 dagar kvar till Tokio Hotel!
Men nu ska jag ta och... jag vet inte vad jag ska göra... allt är ju nedpackat! :O


11.12.2009

VIDEO CONTEST: SHARE YOUR 85 SECONDS OF PRICELESS MOMENTS WITH US!

What do you love or admire? What’s funny, crazy, shocking or just unbelievable to you? It could be your little baby brother cracking up about something as simple as playing peak-a-boo with you, a historic moment that brings tears to your eyes, a mind-blowing stunt that you captured on camera or just some awesome, fascinating pictures! Let us experience your favourite, most memorable and touching moments and WIN some fantastic PRIZES!!!
AHH, måste tävla! 
åh blev sugen på att åka skridskor när jag såg bilderna från förra året! <3

Kommentarer
Postat av: ebbbbie

Haha, jag stuka fingret, jag bröt det inte ;)

Vi spelade basket på gympan, fick en stenhård basket boll på fingret, direkt efter det kom en kille i min klass och putta in mig i väggen och jag tog i mot med samma finger ;) Exakt så gick det till! Hoppas det går bra med flytten! Puss ♥

2009-12-18 @ 16:52:19
URL: http://ebbbbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0