95 dagar kvar! <3

Hellu!
Sitter vid datorn hemma hos min farmor och farfar och lyssnar på lite musik...
Idag har fyller min farmor år, och dessutom så har hon och farfar varit gifta i 40 år! Haha ^^,
Senare idag så ska jag vara med Maja tror jag! Det var väldigt längesen vi sågs så det ska nog blir roligt!
Gud jag ska hinna träffa väldigt många människor i veckan...
Idag ska jag träffa Maja, och sen resten av veckan så ska jag hinna träffa Olivia, Natalia, Etta och Ida! Hoppas jag hinner! >.< Men nu ska jag gå och ta en dusch.

Hmm, jag har tänkt på en sak... Jag lägger typ aldrig upp bilder. Men det är bara för att jag inte orkar ^^, Men ska försöka börja med det i alla fall!

Puss

/Laura

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0