Bloggpaus

Okej, nu kommer jag inte blogga så ofta längre. Jag orkar verkligen inte sitta vid en dator hela dagarna långa och blogga när det är sommarlov. Så jag kommer blogg så mycket alls nu. Bara någon gång då och då, när jag har lust typ...

Som ni kanske har märkt så har jag gjot en ny bloggdesign (igen), men det går inte så jätte bra för mig. Fixar kanske ikväll.. Jag gjorde bloggdesignen lite snabbt igår kväll på pausen när jag tittade på Michael Jackson cermoni. Åh, det var så sorgligt när hans lilla dotter skulle prata. Hon kunde knappt säga något för att hon var så himla ledsen. :'(

Planerna för idag är väl att nu klockan tre så ska jag gå på bio med min pappa och syster och se Ice age 3 ^^,
Och sen när vi har tittat klart på den så ska vi dra till sats och träna. Ska typ gå på Core pass. Jag kan lova er att jag kommer att vara heeeeeeeeeelt slut.
Men usch nu blev det här blogginlägget för långt. Hoppas ni orkade läsa hela ^^,

Förresten, vad tycker ni om min bloggdesign hitills?

Puss på er

/Laura


Kommentarer
Postat av: Natalia

japps, efter lång tids försökande så funka det :P men vi måste ses nån dag det va några dagar sen

2009-07-09 @ 19:43:09
URL: http://nataliasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0