Detta fält måste fyllas i... PALLA!

Åh, jag är verkligen så himla avis på alla som sitter/står och kollar på Britney Spears just nu!
Skulle verkligen vilja vara där. Menmen, jag hade ju tänkt gå på Jonas Brothers i Oktober så jag får väl vänta med andra konserter och sånt fram till dess...
Kvällen planer hade jag faktiskt tänkt att jag skulle ha lite "spa" , haha ^^,  Men man ska faktiskt skämma bort sig ibland (A) Usch, jag är verkligen dålig på bloggdesign =S  Kanske nån som är bar på det som kan hjälpa mig? Eller så kanske jag tar och gör ett sista försök -.-
Usch, en till sak jag är less på är ju vädret här i Sverige. Vad skönt att man ska till Gran Canaria snart då!
Men nu ska jag inte tråka ut er med, ska gå och ha lite spa nu, hahahaha

Hare bra!

Kram / Laura

Kommentarer
Postat av: HASCHPLANTA

Tack så mkt! :)



hihi, jag såg brittan(a)

2009-07-16 @ 11:16:06
URL: http://haschplanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0