2 dagar kvar!

Hej bloggen!
Idag har det inte hänt mycket alls, har bara vart hemma och sölat. Tittade på step up 2 the street, haha jag kan titta på den typ 100 gånger utan att tröttna =D Den är grym!
Gud var härligt, nu är det bara 2 dagar kvar till skolavslutningen! Och en dag kvar till grönan =D haha åker dit imorogn med Etta & Ida <3 Det kommer bli BÄST!
Just nu så håller jag på att fixa min blogg, det är ny bloggdesign på ingån ^^,
Hoppas det blir bättre än det jag hade förut, haha min design just nu ser konstig ut för allt försvann =O
Men jag ska faktiskt ta ohch radera alla mina gamla inlägg nu ;)



Mina älskade shutter shades som jag fick av Mery & Vanessa i helgen!



Fixade mina naglar för en liten stund sen... Vad tycker ni?
 


xoxo




Kommentarer
Postat av: etta

fett fina naglar :D<33

2009-06-11 @ 22:04:44
URL: http://ettazpage.blogg.se/
Postat av: Laura

haha, taaack :) <33

2009-06-12 @ 14:09:35
URL: http://alltidlaura.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0