Ändrade Planer

Hola!

Guud vad typiskt! Jag  och Olivia hade tänkt gå ut och sola en stund eftersom vädret här hemma hos Olivia är wonderbart. Men då så blev det ju så att min mamma ringde nyss och sa att jag och Vanessa måste börja dra oss hemmåt. BLÄ!
Jaa, just nu så gör jag faktiskt ingenting, eller jo jag bloggar... Olivia har försvunnit någonstans nu,...

Men nu måste jag gå och säga till min lillasyster att snabba sig så att vi hinner med bussen ;)

Ah juste! Gå in på OLIVIAS blogg och kolla där också! Eftersom jag inte uppdaterar så jätte ofta så kan ni ju alltid gå in på hennes om inte jag skkrivit nått nytt ;)

men ha en underbar dag!

Puss / Laura


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0