Midsommarafton!

hello!

Hur mår ni?
Haha, jag orkade verkligen inte skriva ett "riktigt blogginlägg" igår utan det fick bli ett test istället...
Men om ni nu vill veta så var jag på gymmet i typ två timmar och tränade. Jag var helt slut efter det.
Och sen på eftermiddagen så gjorde jag faktiskt inte så mycket mer... Vi fick bara lite "gäster", eller alltså det var Olivias lillasyster och min moster som kom.
Nej usch, jag har sjukt tråkigt just nu, sitter och lyssnar på NRJ och orkar inte göra någonting.
Men man måste ju. Det är ju faktiskt midsommarafton så mormor, morfar, moster, mini kusin och min morbror kommer hit sen ;) Vet inte riktigt om det blir några fler min vi får väl se ^^,
Nej ni, nu måste jag ta och bädda min säng och fixa lite i huset och duscha.
Skriver lite senare igen, jag lovar!

Hehe, Men ha en underbar midsommarafton idag!


Puss / Laura


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0