OliVia bLogGaR pÅ LauRaS bLogG

Ja. nI HaR RätT. JaG HaR deT LiiTe TråKigt. DärFöR BlogGaR jAg Nu pÅ LauRaS bLogG. OcH jA. JaG SkriVer MeD BlaNdAde StoRa ocH sMå BoksTÄveR. JobBigt atT lÄsA Va?! HahA, dEt äR liTe dEt sOM äR mEniNgEN. MohahAHa, jAg Är så ElaK. JuSt Nu Så hAR jAg INgenTing aTt GörA sOM nI kAnskE föRStår. MeN nI sOm LäseR LauRaS bLogG kAn jU GärnA fÅ LäsA miN ocKSå Om nI HaR lUSt. DeN hEtER iALlaFaLl www.oliviahhs.blogg.se föR allA eR sOm IntE fattAdE AtT maN kuNde klIcKa pÅ läNken. Men ajJa. LauRa fåR nU lOva aTt iNte RadEra deTtA inläGg ocKså sOm Hon GjoRDe föRra GångEn sOm Jag GäsTBlogGadE pÅ heNneS bloGG.

OkeJ, mEn vI SeS vÄl AntagLigEN pÅ mIn BlogG dAh. PusSar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0