Övergiven storasyster...

Jahapp, då har man väl gått och blivit övergiven av sin egen lillasyster. Vi var ute och jga skulle färsöka lära henne att cykla men sen så gick vi in för att hämta dricka, och då ringer telefonen och så helt plötsligt så skulle min lillaysyster hemm till sin kompis istället för att vara med mig. Jahapp så var det väl med den saken. Just nu så håller jag på att fixa iordning lite är hemma, måste dammsuga och tvätta pappa surfingbräda ^^,
Haha, pappa, olivias pappa och jag ska typ försöka lära oss att vindsurfa. HAHA jag kommer hamna mitt ute på vattnet och inte kunna komma iland igen xP
Snart kommer mamma hem och hon försöker tvinga mig att jag ska följa med henne ut och springa. UÄK!
Men nu måste jag ta och fortsätta med städningen.
Skriver sen antar jag ;)

Kisses

/Laura

JUSTE! Idag fyller
Ida  15 år!¨
Gå in på hennes blogg och gratta henne vettja! <3
Grattis
Ida atterström! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0