SOMMARLOV!

YES! Idag hade jag skolavslutning, yippie!
asskönt! Det var en massa uppträdanden och sånt i typ en timme och sen efter det så slutade vi :)
Och sen hade min lillasyster "tårtkalas" så jag var där en stund också innan jag åkte hem till Natalia.
Det här är då min skolavslutnings-outfit!







Röd tubtopp från H&M, grå midjekjol från wesc och svarta nylon tights från H&M.






Igår så var jag på NRJ in the park på grönan med Lisa.
Det var as najs! Vi stod ganska nära scenen under konserten och sen när flipsyde var på scenen stod stod vi ganska nära :) Men sen så var det slut och då kom alla artister ut och gick fram till gallret där alla stod.
Thihi, jag fick kramar av Knappen, Hakim, Chantelle & Piper. Och så hälsade jag på Dave också =D
Det var i alla fall sjukt najs! Fick autograf på armen av Chantelle också!


Chantelles autograf


Dead By April, som var dom allra bästa på hela kvällen! <3


Flipsyde! Piper, Steve och Dave


Flipsyde, Chantelle, Piper och Steve


Knappen och Hakim

uppdaterar senare

xoxoxo





 
                                                                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0