HAHAHA!

Hej bloggen!

Kom hem från en stund från att ha hämtat min lillsyster på fritids.
Haha när jag satt och väntade på att hon skulle hämta sin väska och sånt så kommer det in tre små tjejer genom dörren och står där och tittar på mig en stund. Jag hörde att en av dom sa : Men gör det du, du är mycket modigare!
Och sen efter en stund så frågar en av dom

Flicka 1-  Har du en pojkvän?
Jag - Neej
Flicka 2- Har du pussat någon?
Jag - Eh, asså varför frågar du det?
Vanessa (Lillasyster) - Hon är faktiskt bara 14 år!
Flicka 1 - Visst är det konstiga frågor...
Jag - Haha jaa
Flicka 2 - Men det var Johan som sa att vi skulle fråga dig
Jag - Haha vem är Johan?
Flicka 1 - Det är han som står där ute med krattan
Jag - haha okej... ?

Haha skumt, skumt. fattar fortfarande inte varför dom undrade...

Jahoupp, just nu istter jag och lyssnar på lte musik (som vanligt) HAHA, usch jag måste sluta blogga nu för att jag måste städa lite granna, för vi har visning ikväll -.-
Men jag tar och uppdaterar lite senare igen ;)

Kramar

/Laura

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0