Dead By April! <3



Hello!


Vaknade för ungefär två timmar sen och har inte gjort mycket hitills. Bara suttit vid datorn och lyssnat på underbaraste Dead By April. Gud, dom är så sjukt grymma! Jag älskar verkligen deras låt losing you.
Just nu så sitter jag och lyssnar på Nrj wake up call's ^^,
Nu ska jag ta och fixa iordning mig för om en stund kommer Olivia och hennes familj hit!
Ja, som ni kanske har märkt så har jag ny bloggdesign. Vad tycker ni om den?
Kanske fixar den så att den blir roligare, fasst det får nog bli en annan dag.
Men nu måste jag gå, jag uppdaterar senare!

Kramar från Dead By April älskaren ^^,

Jag älskar Dead By April!



 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0