YAH!

Yes vad glad jag blir!
Jag har börjat få mer och mer läsare på sista tiden :)
Kollade nyss min statistik och bara idag hade jag 10 besökare :)
Hehe, inte så många egentligen, men förut brukade jag bara ha runt 2-3 besökare xP
Och det braiga är ju att ni ha börjat kommentera också (: Då blir det ju mycket roligare att blogga för mig!

Jo, usch. Jag är värsta badkrukan känns det som, vi var och skulle fiska idag och då tänkte min  lillasyster, lillasysters kompis och jag passa på att bada. Men eftersom jag inte tycker om att bada i sjön och när det är kallt vattnet så hoppade jag äver det idag. Men firrar fick vi i alla fall! Vi fick upp aborre efter aborre.

Haha så filmgalen som jag är så blir det en till film ikväll igen. Men nu har jag ingen aning om vad jag ska titta på, har sätt alla filmer tror jag. Eller i alla fall alla bra. Fasst en film har jag ju inte sett. Det är ju The Eye, men jag vet inte riktigt om jag vågar se den helt själv i mitt rum... hmm jag har ju sett typ halva filmen redan men man måste ju se klart på hela!

Ajja, nu ska jag inte tråka ut er med det här tråkiga blogginlägget!

Puss på er


/Laura

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0