111 days left ♥

Hej bloggen! Usch det var ett tag jag skrev, men det är bara det att jag har inte så mycket inetessant att skriva om, har dessutom en massa läxor så jag hinner inte sitta och blogga hela tiden... Vad har ni haft för er idag då?
Själv har jag varit på Naturhistoriska museet. Inte så himla kul, men vi gjorde det kul!
Usch måste plugga MASSOR på biologiprovet nu, är så himla svårt att få in all info i huvudet när det handlar om så himla tråkiga grejer... Usch känns dessutom somm att jag håller på bli sjuk... vill inte bli det! GOSH vad jag längtar till 4 mars, men det är ganska lång tid kvar "/
111 dagar faktiskt ;)
HAHA, men nu ska jag ta och plugga lite till, sen äta, plugga och platta håret ;)

HEJDÅ ♥



Så fin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0