SKRIV DIN RUBRIK HÄR

Hej hopp!
Sitter här vid datorn och bara degar, usch. Tur att man inte sitter och degar hela dagarna långa, då skulle man ju inte ha världens bästa hälsa ;) Ikväll ska jag på BodyPump med mami, kommer döööö. Hade hellre gått på box men den är så sent "/ så det blir box på torsdag ist :)
Idag har jag inte haft mycket för mig, slutade vid halv tolv eftersom jag har halvdag varannan måndag! Så sköönt, så jag drog hem till Lisa och hade sjukt roligt (okej, hade ni vart där hade ni bara suttit ovh tyckt vi var sjuka i huvudet). Haha vi skulle göra makaroner och köttbullar och jag kan säga er att det tog ett tag ^^, och när vi satt och åt så gjorde Lisa något skumt så jag skrattade så mycket så jag fick i halsen och kunde inte andas, men när Lisa skulle hjälpa mig sä fick hon också i halsen! Haha oknstig dag! Men nu ska jag inte tråka ut er mer!

Chau

Kommentarer
Postat av: ebbbbie

Laura, jag menade att du skulle få ett lyckligt liv med Tom i Tokio Hotel såklart... :S

Hihi, jag skulle gärna vilja leva ett lyckligt liv med .... (: fast jag bryr mig inte om han längre, du vet han har ju tjej :P Puss ♥

2009-11-21 @ 16:55:06
URL: http://ebbbbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0