"Matte"

Heey bloggen! Sitter i skolan och gör "Matte". Haha, våran lärare tror verkligen att vi stter och gör matte, men egentligen sitter typ hela klassen inne på facebook eller nått hahaha ^^,
tio över så slutar min lektion och då har jag 2 timmars hål, såååå skönt. Ska hem och bara sega och sätta på musik på högsta volym, haha antagligen blir det Tokio Hotel då... OCh så när hålet är slut så har jag profil, så det är ju fortfarande ganska soft ^^,
Oh my gooood vad dom är bra, alltså Tokio Hotel... Dom sjukt duktigt LIVE! Längtar så himla mycket till när dom kommer till Sverige nästa år! Någon mer som ska gå på deras konsert? Kommer säkert blir grymt!
Men nu ska jag ta och aaa, jag vet inte vad. Bara sitta och surfa på datorn tills vi slutar...

Byyye

/L


Kommentarer
Postat av: Björn

ähm,

Borde du inte plugga på lektionen istället?

2009-10-09 @ 14:28:27
Postat av: sofia

så får man inga bra betyg........

2009-10-09 @ 14:29:00
Postat av: Mamma

Lau lau......

Vi kanske ska ta ett snack om det här när vi kommer hem ikväll?

2009-10-09 @ 14:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0