Skivorna är på väg på posten! ;] <3

HEY!
hrm, vet inte vad jag ska göra... Ska jag dra mig till gymmet eller vara hemma och bara ta det lugnt? I för sig har jag tränat hela helgen... Men det skadar väl inte att träna lite till? >.<

Åh, jag är så himla glaaad nu, beställde Tokio Hotels "Scream" & Jonas Brothers "A little bit longer". Jag vet att dom är gamla men dom var på rea så jag köpte båda för 140kr. FÖr hade jag köpt de nya skivorna hade de kostat 189kr för bara Humanoid. Så jag får vänta med den ett tag. Gud vad jag är seg idag :O Jag är ledig så jag hade tänkt sova länge men vaknade vid 8 och kunde inte somna om -.- så jag har suttit och datanördat ända fram till nu. Är välidgt hungris så jag ska ta och fixa frukost och sen göra mig iordning för att träna. Bloggar kanske igen senare :]

Puss

P.S Lägger upp min nya bloggheader när jag käkat och gjort iordning mig



Är dom inte fööööör söta?! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0