MEN ÅÅHH!

Jag gick precis in på Jonas brothers hemsda och kollade om dom fortfarande skulle komma till sverige, och det kommer dom inte att göra! Det suger ju, hade sett fram emot det här superlänge och nu kommer dom inte ens!
Dom skulle ha kommit den 30 oktober men nu gör dom helt plötsligt inte det. ÅHH! Jag ville ju se dom :(
Så nu kan man på deras hemsida skriva att dom ska komma till Sverige och om tillräckligt många vill det så kanske dom kommer, så kom igen nu, hjälp mig och alla andra Jonas Brothers fan här i Sverige att få hit dom!<3 Bara genom att trycka på den där knappen så hjälper ni till, ganska lätt va??
Men nu måste jag städa lite i mitt rum innan jag drar till skolan.


Kram /Laura








Demand Jonas Brothers in Stockholm!
Jonas Brothers in Stockholm - Learn more about this Eventful Demand

View all Stockholm events on Eventful






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0