Bieber is coming to Sweden! ♥

Helluuuu! Hade tänkt lägga in en bild på min och lillasysters pappershjärtan som vi har lagt på alla tallrikar. Snart kommer mormor, morfar, moster och kusin hit så vi tänkte duka lite fint ^^ Men eftersom Olivia råkade ta med sig kameran sist hon var har så går det inte.
GAAAAH, det är verkligen sant att han kommer till Sverige! Visste i och för sig det här för ett tag sen men jag har inte bloggat på ett tag så jaaa..
http://www.expressen.se/noje/musik/1.1939591/16-ariga-popsensationen-justin-bieber-planerar-besok-i-sverige
Nu måste jag moppa uterummet innan mamma kommer hem!
Adios!♥
Mini bild, jag vet... Men det är Tom! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0