Pluggar...

Jag som det står på rubriken så håller jag på att plugga inför engelska provet imorgon. En massa grammatik, texter och glosor som ska in i huvudet. Suck!
Idag har det inte hänt så mycket roligt. Bara ännu en dag i skolan. ÅÅHH snart är det sommarlov, hehe. Ite långt kvar faktiskt, det är ju bara 57 dagar kvar! YAAAY! Nej ni nu ska jag ta och fortsätta blogga. Kanske skriver något senare. Aww... Idag har Tokio Hotel sin sista konsert på turnéen i Frankrike. Konserten kommer nog vara grym, dom är ju så stora där nere! Önskar jag vore där :'(♥

Chau

Awsome! Nu har Tokio Hotel 1375 röster och Justin Bieber har 1352 röster. :) One word, LOVELY ♥ 
Men! Kom att tänka på en sak... Det finns ju folk som har röstad på Justin Bieber men liksom inte på den som ligger högt upp, det finn liksom fler i hans namn. Så skulle man räkna med dom rösterna skulle han ha väldigt många röster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0