DAG 01 - OM MIG

Jag heter Laura Andrea och är en femtonårig tjej som bor i Stockholm.
Jag älskar musik, datorn och min familj.
Jag går just nu i 9:an och ska till nästa höst börja gymnasiet.
Jag har funderat på vilka skolor jag ska söka till och just nu är mitt 1:a val Engelska Internationella på söder (humanistiska linjen) och mitt 2:a val är Doctus (räddningstjänst).
Som jag sa innan älskar jag musik. Jag kan inte leva utan musik, och det är inte någit jag bara säger för det är 100% sant. Jag lyssnar på musik hela tiden. Just nu är det Mgmt, Bruno Mars, Band of Horses, Kid cudi och Justin Bieber som går på replay på min spotify.
På fritiden går jag på gym, Sats om ni vill veta. Jag tränar ca 3-4 gånger/vecka och det är då Zumba, Boxning, Spinning och egen träning. Har tränat på sats i mer än 1 1/2 år! :)
När jag inte är på sats är jag med kompisar eller familjen. På somrarna drar jag till Gran Canaria där bodyboarding blir min sysselsättning under hela semestern.
En annan sysselsättning jag har under sommaren (även våren och hösten) är longboarding. Eller.. Nu ska jag faktiskt inte överdriva! Jag försöker lära mig, kan hitills typ åka rakt fram, svänga, åka ner för backar... Ja, det är typ det jag kan. Men jag vill lära mig mer, så så fort snön är borta ska jag fasiken ställa mig på min fina bräda och köra järnet.
Vad mer finns att säga om mig själv? Jag är en person som inte bryr sig ett skit vad folk tänker, och tycker om mig. Alla kanske inte gillar mig men det struntar jag fullständigt i. Jag har mina kompisar som är äkta och som jag bryr mig om, så jag är nöjd! :)
Nu känner jag att den här texten börjar bli lite för lång.. Så jag avslutar här. Om ni vill veta något mer är det bara att kommentera!
Ha en fiiin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0