JULKONSERT ÖVNING

Kul.. Jag har ont i halsen och idag ska jag sjunga heeela dagen OCH imorgon.. YAY  -.-
Just nu sitter jag på min säng och segar, ska alldeles strax klä på mig, sminka mig och äta frukost. Får ta ett glas med varm o'boy så min hals kanske mår liiite bättre.
Idag har jag alltså julkonsert övning inför imorgon och båda dagarna har jag sovmorgon. Så härligt! Idag till tio och imorgon till nio. Haha, killarna får sitta i skolan just nu och ha lektioner fram till 3. Fail!'
Måste gå, bussen går om en timme och jag måste sätta fast en liten strass sten på min nagel som har åkt av :(
SEE YOU!

Kommentarer
Postat av: ♥ Mallan Brallan ♥

svar: Kul att du är med och tävlar om en fett STOR länk på min blogg :D



hur äre idag? :)

2010-12-16 @ 13:49:54
URL: http://mallanbrallans.blogg.se/
Postat av: GUESS WHO?!

- good luck !

2010-12-16 @ 15:33:26
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0