Min första kärlek

Har inte orkar blogga förän nu.. Hela förmiddagen var allmänt sämst och jag var pissed off, sen har jag bara varit hemma och.. Inte gjort mycket alls, typ... Lyssnat på musik och dansat?
Jag ska ju skriva den där grejsamojsan nu. "Min första kärlek", so here we go!
Min första kärlek.. Det är svårt, verkligen.. Jag var nog är riktig killtjusare när jag var liten. Gillade någon ny hela tiden.. men jag kommer ihåg att jag var jätte kär i en kille som bodde i samma hus som mig, en trappa ner precis under min lägenhet. Dessutom gick han i samma skola som mig, 2 år äldre kille. Jag och min kompis var båda kära i honom även fast jag inte riktigt gillade att hon också tyckte om honom. En dag bestämde vi oss för att skriva "kärleksbrev" till honom. Egentligen var det små mini lappar där det stod "du är söt", !"jag tycker om dig" osv. Jag gjorde 28 stycken (sjukt att jag kommer ihåg hur många!) och sen gick jag till min mamma och frågad eom vi behövde köpa något till maten eftersom jag skulle gå förbi hans dörr på vägen. Men nej, mamma behövde ingenting så vi fick gå tillbaka in till mitt rum och sura. Efter en stund kommer min mamma in och säger att hon behöver mjölk till pannkakorna. Vi blir överlyckliga, slänger på oss kläderna och rusar ner. Vi står utanför hans dörr ett tag, tillslut öppnar vi brevlådan, kastar in alla 28 lappar och springer ut. Det hände inte så mycket mer den dagen..
MEN! En dag skulle mamma låna fax eller skrivare av hans familj. När hon kommer tillbaka igen berättar hon att killens mamma hade sett lapparna och att hon tyckt att det var jätte gulligt och skulle spara dom tills hans blivit äldre. Fatta vad pinsamt?!
This story doesn't end here, no no. Eftersom vi gick på samma skola såg jag honom varje rast och tyckte att han var sååååå snygg. En dag ställde jag mig bakom ett träd och tittade på när han spelade fotboll med gympaläraren. Efter ett tag tyckte jag att det hade blivit riktigt tyst på skolgården, tittade mig om och såg att alla hade gått in. Jag kom in till lektionen och alla frågade vart jag hade varit. Vad skulle jag svara? Att jag stått och stalkat en kille 2 klasser högre än mig? HAHA!
Herregud, att en sån liten plutt som jag kunde vara såå kär! ^^
Nu har ni fått veta lite mer om mig, och min barndomsförälskelse!

Kommentarer
Postat av: Anonym

*

*



Heej:)



SKULLE DU BÄRA ÄKTA PÄLS JACKA?



'

kolla in min bloppis, du hittar allt där !!



http://striperellis.blogg.se



http://striperellis.blogg.se

2010-12-22 @ 11:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0