MYS MED SLÄKTEN

Hejsan hoppsan!
Har inte skrivit något på ett tag för i fredags hade jag julkonsert och vi höll på från 9 till 5. Sen åkte vi hem till mormor, kom hem sent och somnade på en gång. På lördagen vaknade jag runt 11, och åkte till forum där jag träffade Maja. Blev sen upphämtad av familjen för att åka hem till farmor och farfar och kom hem därifrån idag oå eftermiddagen. Så jag har som ni kanske har märkt, umgåtts med min släkt och därför blev det ingen uppdatering.
Just nu sitter jag och väntar på att mitt nagellack ska torka, samtidigt som jag lyssnar på musik och bloggar. Mysigt värre. Imorgon är det sista "riktiga" skoldagen (vi kommer antagligen leka, pyssla) och på tisdagen har vi innebandyturnering som avslutning. Haha, roligt värre. Säkert min so lärare Peter Fischerströms idé att vi skulle göra det...
Nu ska jag måla klart mina rosa små hjärtan på naglarna och sen sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0