...

Heeej!
Gud vad jag är sämst på att blogga! haha, men nu ska jag faktiskt ta och blogga så ofta jag bara kan! Nu lovar jag det! I helgen har kag inte gjort så mycket alls... Igår fredags sov jag hemma hos min moster och vi tittade på Tokio Hotel's konsert på Mtv. På lördagen åkte jag till skolan vid nio för att jag hade öppet hus. Fick sitta i ett tråkigt klassrum och ha svenska hela dagen, jippie! Det var ju dock helt okej för Etta var ju där ;) Och idag har jag inte gjort mycket alls, gick på promenad med mami och Sofia på morgonen, gick sjukt långt! Vet inte riktigt vart vi var ^^ Sen gick vi till prylboden som är ett ställe med en massa begagnat där vi köpte en snowracer till lillasyster och jag köpte en svart liten väska :)
Herregud, vad tiden går snabbt! Om 31 dagar fyller jag 15 och om 38 dagar är det Tokio Hotel's konsert!!!
Helt galet vad snabbt det har gått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0