Weekend! (:

Haha vad bra att jag skrev att jag LOVADE att blogga mer och nu  var det flera dagar sen jag bloggade? Haha, men jag har faktiskt inte hunnit! I helgen har jag.. eh... SHOPPAT! Det är alltid roligt att få in lite nytt i garderoben (: Igår hade Olivia's lillasyster "kalas" och efter det åkte vi hem med Olivia. Hon sov över hos mig och vi satt och nördade en massa spel, höll på med the idiot test i 100 år ^^. Idag åkte jag skridskor i grisslinge med familjen och Olivias föräldrar. Mysigt! Det var inte så kallt idag *host*. Men iallafall inte -17 som igår! Nu sitter jag hemma hos mormor och morfar och har ätit en massa gott. Fick också min morbrors longboard! :)
Imorogn blir det skola igen -.- men dock halvdag så det är ju skööönt! Nej ni nu ska jag vara social!

/Laura

Kommentarer
Postat av: Anonym

mommmiiiiiiiiiiiiiiiiii

2010-02-02 @ 12:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0