Charlie bit me auto tuned

HAHA, vilken klockren låt! Diggar den grymt mycket! ;)
Vad tycker ni? Man måste nog ha sett orginal klippet för att tycka att den är lite rolig! ^^
Idag slutade jag 11:20 och då kom min moster och hämtade mig och så åt vi kebab till lunch. Gött! Sen åkte jag hem till min moster, var där en stund och sen åkte jag hem. Skön dag! Imorgon är jag ledig! För min morbror ska ta studenten så vi ska vara på hans utsläpp och sen senare på dagen ska vi ha släktfest :) Super skönt! Men iallafall, orkar inte blogga mer. Lat? Jag vet x) Sämst på blogga jag veeet...
Men håller på att bli bättre. Nu när kameran funkar lägger jag upp bilder. I promise. I cross my fingers!
Nu ska jag fortsätta fixa med tröjan jag ska ha imorgon! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0