Okej, jag vet att det är pinsamt att jag inte har något bättre för mig på midsommarafton. Please don't blame me. /OLIVIA

1. Nämn något som gjorde dig glad igår: Igår? Det var  fint väder?
Vad gjorde du kl 8 i morse: sov!
Vad gjorde du för 15 minuter sedan: Läste en kompis blogg, som gjort det här testen också!
Det sista du sa högt: aa, visst.
Vad har du druckit idag: Cider, saft, ramlösa, juice..
Vad var det senaste du åt: chips =S
Vad var det senaste du köpte: Ben n' Jerry..
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit..eller? ärligt så är jag inte säker..
Vad är det för väder hos dig just nu: soligt
Godaste glass smaken? Ben n' Jerry - Chocolate macademia/ Phish food
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej, man borde nog gå förbi en gång till ;)
Sover du tungt? nja, sådär.
Drömmer du mycket: Jaa ganska.
Mardrömmar: ibland
Vilket ämne är roligast i skolan: Jag skulle nog säga bild.
Trivs du med ditt jobb: Mitt jobb? Du menar sommarlov? OJA!
Favoritklädsel: typ shorts och ett slappt linne!
Favoritlåt just nu: har några favoriter just  nu
Vad ser du om du tittar åt höger: en vägg.
Vad gör dig glad just nu: jag vet inte riktigt.. är ganska trött så!
Vad ska du göra härnäst: ta en paus i testbloggandet för att äta lite efterätt!  BRB!!



Humör just nu: trött och mätt
Favoritgodis: choklad
Klädsel just nu: långklänning från Zara
Musik just nu: nothing
Sommarplaner 2010: Frankrike, Spanien, Gotland, Småland, Skåne, Köpenhamn..och sen bara vara hemma, bada i Lauras pool, träffa kompisar, vara på stranden..det vanliga ;)
Hur många kuddar sover du med: 2
Spelar du nåt instrument: Nope
Morgon- eller nattmänniska: nattmänniska
Vilka är viktigast för dig: Familj och vänner?
Bio eller promenad: beror lite på..men om det är fint väder och varmt - promenad. Regnigt och kallt - Bio.
Är du kittlig: Jora
Hur har du det stökigt/välstädat: Nu? Rätt välstädat. Oftast? stökigt.
Hur svarar du i hemtelefonen: aa-de-e-olivia?
Hur svarar du i mobiltelefonen? hallå eller hej *****!
Vem sov hos dig senast? Jag tror nog det var Anna!

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
-
Många
3. Hur lång är du?
- Ca 160cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
- Zombieland

5. Vem ringde du senast?
- Mamma

6. Vem ringde dig senast?
-
kommer inte ihåg

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
- "Ser att du skrev få fejjan men mamma har datorn -_-" från Laura

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
- om jag ska förklara något - ringa!
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
- gifta

10. När såg du senast din mamma?
- nyss.

11. Vilken ögonfärg har du?
- brungröna

12. När vaknade du i dag?
- halv 9, var tvungen att städa mitt rum innan våra gäster kom för att fira midsommar!

13. Vilken är din favorit julsång?
- no idea, gillar många
14. Vilken är din favoritplats?
- mitt hem, mitt rum, min säng
15. Vilken plats föredrar du minst?
- ingen aning! jag gillar inte något ställe när jag är där ensam!

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
- förhoppningsvis i en egen lägenhet?!

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
- papperspåsarna i hallen..
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
-
jag vet inte rikigt.

20. Har du stationär eller bärbar dator?
- laptop

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
- med?

22. Hur många kuddar har du i sängen?
-
somsagt: 2

23. Hur många landskap har du bott i?
- ett?

24. Vilka städer har du bott i?
- stockholm.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
- strumpor, men det beror på vart det är
26. Är du social?
- jag kan om jag vill

27. Vilken är din favoritglass?
-
Ben n' Jerry

28. Vilken är din favoritefterrätt?
- Panacotta

29. Tycker du om kinamat?
- jorå

30. Tycker du om kaffe?
- islatte

31. Vad dricker du till frukost?
- juice eller mjölk

32. Sover du på någon särskild sida?
- på magen
33. Kan du spela poker?
-
jag har kunnat

34. Tycker du om att mysa/kela?
- med vem?

35. Är du en beroendemänniska?
- beroende av vad?

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
-
japp flera ;)

37. Vill du ha barn?
-
Ja det vill jag
38. Kan du några andra språk än svenska?
- Oui, francais! And english.

39. Har du någonsin åkt ambulans?
- aa

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
- hur varmt är det i havet? ;)

41. Vad spenderar du helst pengar på?
- kläder

42. Äger du dyrbara smycken?
-  vet inte

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
- Svenska hollywoodfruar!

44. Kan du rulla med tungan?
- rulla?
45. Vem är den roligaste människan du känner?

- Alla är väl roliga på ollika sätt, vissa har bara enklare för sig att skratta.

46. Sover du med gosedjur?
- hahahah nooo

47. Vad har du för ringsignal?
- Stromae -  alors on danse

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
- jag tror faktiskt inte det!

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
- närmast kroppen är väl min röda bh? :)

50. Flirtar du mycket?
- hahah ne

51. Kan du byta olja på bilen?
-  nej

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
-
Nej jag har inte körkort så det blir lite svårt..

53. Vilken var den senaste boken du läste?
- Hehehe har inte läst en bok på jättelänge :S

54. Läser du dagstidningen?
-
Faktiskt JA! ibland iallafall, Metro på bussen påväg till skolan, men nu på sommaren NEJ!

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
- nee

56. Dansar du i bilen?
-
Jaa, med överkroppen kanske ibland ;)!

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
- ingen aning, brukar lyssna på spotify!

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
- HEHeheh jag och laura ritade kissie

59. När var du i kyrkan senast?
-
skolavslutninigen

60. Hur många kameror äger du?
- Ehh, en mobilkamera, en digitalkamera, typ 3 webbcams, en systemkamera, en videokamera...?

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
-
Har aldrig tältat!

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
- vet ej
63. Vad lyssnar du till just nu?
- Fortfarande ingenting!

64. Har du varit med i tidningen?
- yesbox

65. Vad är det konstigaste du ätit?
- konstigt, jag brukar inte precis äta konstiga grejer!

66. Vem såg dig naken senast?
-  aa fråga inte mig.

67. Vad är det för färg på din tandborste?
-
grön och vit.

68. Hur imponerar man på dig?
- be cool

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
- oftast ringer jag väl anna.

70. Har du någon piercing?
-
hål i öronen?

72. Civilstånd?
- Snigel, nej jag bara skoja! jag är singel

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
- facebook, lovegivesmehope, felsms, bloggar..

74. Är du fåfäng?
- nja

75.  Ångrar du någonting du gjort?
- jadå

76. Hur gammal är din pappa?
-  36 tror jag.

77. Vilket är ditt drömjobb?
- ingenaning, nått kul som ger bra betalt..hehehhehehe

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
- säkert

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
- fen guldfisk och kaniner.

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
- inte mina läsare så jag har inget att berätta..

81. Svär du ofta?
- ibland, oftast om jag blir sur

83. Kan du åka slalom?
- kan och kan..jag kan ta mig ner för backen, men inte på ett proffsigt sätt precis!
86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
- vet inte, kanske själva ansiktet..

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
-
HeHEHEHe

88. Vilken är din bästa egenskap?
- you tell me

89. Vilken är din sämsta egenskap?
-           -||-
90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
-
bryr mig inte

91. Saknar du något?
- mm

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
-
ehh JA? presenteeeeeeeeeeeer?

94. Vad gör dig glad?
-
mina vänner
95. Har du varit gift eller förlovad?
-
jag har inte ens fyllt femton en? come on liksom?

96. Vad ska du göra i helgen?
- kanske träffa laura?

97. Vad är det knasigaste du gjort?
- hahahha knasboll där!

99. Vem är din förebild?
- Jag har ingen direkt förebild, men de som följer sitt hjärta och når sina drömmar?

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
-
Jag är ju klar nu, satt jag får väl ta och hitta på något vettigt!

THX 4 UR TIME! //OOLLIIVVIIAA TTHHEEKKIINNGG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0