SÅÅÅ SUGEN PÅ ATT BODYBOARDA JUST NU!!! ♥

ÅHH vad jag blev sugen på att bodyboard just nu!!! Såg bilder på facebook där våra kompisars kompisar var i sälen och surfade med vågmaskin. Blev verkligen tagga på att göra det nu. Jag brukar ju surfa i Gran Canaria, men i år åker vi inte dit så min kära sufringbräda få vara kvar där "hemma" i GC ;( Men vet någon av er om det finns något ställe där man kan surfa inomhus? Skulle verkligen vara skoj!! Nu ska jag ut och schteeka vid poolen.. Ha det bäst!
Bild lånad från google! Erkänn att man blir riktigt sugen på surfa när man ser den där bilden? ;O



Kommentarer
Postat av: matilda

haha, jag blir bara sugen på att bada när jag ser den där bilden, men det kanske är så att jag undermedvetet vet att jag bara skulle ramla av om jag ens försökte, hihi :)



Kram.

2010-07-09 @ 18:38:26
URL: http://baratildu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0