Justin Bieber 30/4? ♥

Hallo an alle! jetzt bin ich sehr, sehr glücklich!

För er som inte förstår tyska (vilket jag inte heller gör ^^), så betyder det där uppe : Hej allihopa! Just nu är jag välidgt, väldigt glad!.. och jaaa, det beror på att jag nyss fick reda på att ingen mindre än Justin Bieber ska komma till Sverige den 30 april! Jag hoppas att detta stämmer! Fick reda på det genom den här sidan: http://www.lastfm.se/event/1433618+Justin+Bieber+at+Globen+on+30+April+2010. Däremot stod det ingenting och detta alls, på globens hemsida. Men det är bara att hålla tummarna och hoppas på att det stämmer :)
Nej ni, tänker inte skriva mer för då blir ni bara trötta på att läsa ^^ Skriver igen lite senare!
Pöss ♥
Den här underbara människan kommer till Sverige! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0