♥Tokio Hotel's konsert 4/3-2010 ♥ Perfektion stavas TOM KAULITZ ♥

SHIT,SHIT, SHIIIIT! Jag såg verkligen dom igår! Det var ingen dröm. Det är ju helt sjukt *_* Jag stod några meter ifrån dom!! Jag kan seriöst inte fatta att jag stod några meter ifrån Tom, Bill, Gustav och Georg. Det är helt sjukt!
Åh herregud vad Tom är söt. Han ser så prefekt ut på bild, och han ser minst lika perfekt ut (om inte mer) i verkligheten! OMG! Igår var verkligen en av dom bästa dagarna i mitt liv! Har hur mycket bilder som helst, men jag kan inte ladda upp, det dampar -.- Kanske imorgon ;) Annars kan alla som är kompis med mig på facebook se ALLA bilder :)

Men iallafall, konserten var jättebra! Dagen började med att vi åkte till Globen och ställde oss i kön ca 16:50, insläppet var 19:00. Så vi stod ute i 2 timmar och 10 min. Jag frös skit mkt, men det var det verkligen värt!!! Sen kom vi in och min moster lämnade kläderna i garderoben och så gick vi ner till ståplatserna och ställde oss i kö -igen på grund av att vi villa stå på platserna som var närmast scenen ^^ ca 20:30? Började konserten och första låten var Noise. Helt underbart! Dom körde resten av låtarna, kastade ut trumpinnar, plektrum...
Dom kastade även vatten på alla. Fick en hel del vatten på mig, det bara rann, haha! Så jag hade lite saliv av alla dom på mig hahaha ♥ Konserten var iaf GRYM! Om det är någon som läser min blogg och som var på konserten, skriv! Kan vara lite kul att prata med något Tokio Hotel fan :) Men jag orkar inte blogga mer nu, har skrivit ganska mycket :P Ska försöka lägga upp bilder från konserten imorgon!
Pöss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0