Spanien! ♥

Hmf, jag har inte bloggat på ett tag nu.. Men det är bara för att jag har varit i Spanien i en och en halv vecka. Så himla skönt!! Så nu är man brun inför sommarn. Haha alla är hemma känns som blekfisar ;)Men iaf, jag kom hem i... Torsdag. Sen har det inte hänt så mycket efter det, maja sov här igår, idag gjorde vi mumsig frukost och så åkte jag till mormor och morfar för att dom höll på att flytta så jag fick ta hand om världens sötaste kusin. Haha, han har lärt sig att säga Laura men inte mamma :P haha :)
Just nu försöker Natalia att få med mig till grönan för att se Eric saade imorgon, haha guuuuuud vad hon tjatar!
Det är sämst, nu ska Justin Bieber helt plötsligt komma till sverige. It sucks, han var/är ju i Tyskland så då kan han ju lika gärna flyga hit? Istället för att åka till alla ställen han redan vart på förut? Aja, det här börjar bli för lång inlägg! Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0