Happy and sad at the same time...

Åh jag blir så glad! Min statistik har blivit mycket bättre nu på sista tiden.
När jag började blogga hade jag cirka 2 besökare/ dag. Ibland inga alls! Men nu har det blivit bättre och jag har ca 25 besökare varje dag, och det är jätte roligt, verkligen!
Och på grund av det så ska jag börja blogga oftare! Ska försöka hinna med 2 blogginlägg/vecka. Dock vet jag inte om jag kommer att kunna göra det den här veckan. Har flera prov, inlämningar och förhör. Det är riktigt stressigt!
Men jag ska försöka, det lovar jag!
Nu ska jag skriva klart en uppsats och sen gå och sova. Är jätte trött och jag ska upp kl.06:00 imorgon..
Så, sweet dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0