LET'S ZUMBA!

TJENA!
Jag sitter i köket och allt jag hör är musik från pappas dator som överröstas av två sjungande tjejer och jag vill inte vara elak men min lillasyster och hennes kompis sjunger inte speciellt vacker just nu och jag får bara ont i huvudet. haha! Nu ska jag alldeles strax byta om till träningskläder, äta något och sitta på bussen 40 minuter för att komma till Sats och gå på Zumba! Grymt kul faktiskt. Idag är andra gången med ny koreografi och eftersom jag boxades förra veckan så blir det första gången för mig idag. Nästa vecka ska jag gå på zumba med min kompis och hennes mamma. LAS LATINAS KOMMER TA ÖVER ZUMBA KLASSEN MÅSTE JAG SÄGA! ;)
Nu måste jag städa mitt rum innan jag åker.
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

besööööööööök denna bieber blogg :) det är en novell blogg! and its awesome!



http://bieberdream.blogg.se

2010-11-16 @ 23:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0