Back from 2 days blogg-vacation

Har inte vart någon blogguppdatering alls på två dagar.. Jag har helt enkelt inte känt för att blogga... Hmm.. Liksom, jag går i skolan nu. Det är inte så mycket som händer mycket mer, inte så mycket mer än en massa plugg och om ni tycker som jag, så är det sjukt tråkigt att bara läsa om skola.. Jaa ni! Just nu är en kompis till våran familj från Gran Canaria här och hälsar på. Känns lite skumt eftersom man är så van med att träffa honom på Canarias. Men trevligt iallafall! Jag har en liten syster bakom mig som sitter och paparazzi fotar mig -.- jag ser lila små prickar. AAH!
Imorgon är det engelska redovisning direkt på morgonen.. Verkligen INTE taggad! Usch, men om jag har tur så är bara tjejerna i klassen där när jag och Jossan har redovisning. *HÅLL TUMMARNA FÖR OSS*
Nu orkar jag inte skriva mer, och ni orkar antagligen inte läsa mer.. Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0