Familjen Smith!

Familjen smith är ju ärligt tala otroligt talangfulla!
Alla vet ju vem Will Smith är right? Och alla vet att han är en grym skådespelare och artist.
Well, ta en titt på hand barn Jadem Smith (12 år) och Willow Smith (9år). Dom är grymma!
Om ni inte redan visste det så är ju Jaden Smith med i den nya karatekid. Rikigt duktig skådis måste jag säga. Han är även med i The pursuit of happyness där han spelar mot sin pappa Will Smith. Har ni inte sett den filmen, har ni missat något! Det jag ville säga var iallafall att hans barn är otroligt begåvade. Tittade bara på det här!
The Pursuit of happyness
Karate kid
Never say never - Justin Bieber ft. Jaden Smith
Wip hy hair - Willow Smith

Kommentarer
Postat av: evelina

Åh... men ändå så är inte april så länge, tiden går ju sjukt fort! Jag tyckte att det var nyss augusti :s men nej snart är det jul! haha.



Ja jag hoppas också vi får dom glasögonen annars.... haha :)

2010-10-27 @ 15:32:05
URL: http://evelinahs.devote.se
Postat av: mrs bieber

love them !

2010-11-09 @ 19:41:37
Postat av: Emily

Hejj , skriver en novell om JB kolla gärna in den ;P

2010-11-19 @ 22:40:44
URL: http://abiebluvstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0