I SHOULD FALL ASLEEP, COUNTING SHEEPS..

Okej, rubriken ljuger.. Jag kan inte räkna får för att somna. Då tappar jag bort mig när jag räknar, blir sur och börjar om.. Det går ju inte att räkna när man ska sova? wiiiierd!
Idag har jag varit i skolan. Inget intressant där inte. Eller? JO! Jag och jossan gick in till lärarrummet och tittade i gamla skolkataloger. Hahaha lite sådär kul att jämföra 5:an och 9:an!
Efter skolan åkte jag och tränade på Sats, boxning idag. Det är grejer det. Sen på väg hem var först broöppning i henriksdal så jag fick vänta extra länge. Desstutom när jag väl sitter på bussen och precis har åkt förbi forum säger busschauffören att det är en trafikolycka på skurubron. Så jag satt där, från forum till skurubron - 25 minuter. GOSH
I gotta go guys, ska ta bussen 7 imorgon... OCH SJUNGA BABY FÖR MIN MUSIKLÄRARE! AAAH :)
<---- GOOGLE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0