BACKSTREET'S BACK ALRIGHT!

backstreet_boys.jpg Backstreet boys image by Callie1210
5 söta pojkar



4 handsome men

jag diggade Backstreet Boys galet mycket när jag var liten. Fick se dom första gången när dom var i Sverige för första gången när jag var 6 år :) Kommer igåg att jag hade gjort en stor banderoll där det stod I LOVE YOU NICK (hehe, var jätte kär i honom). Banderollen var så stor att jag och mamma inte kunde hålle i den ensamma, så damen som satt brevid oss erbjöd sig att hjälpa till att hålla upp den. Konsterten började och jag kommer ihåg att dom "flög" runt i hela globen och min största önskan var att Nick skulle komma till min sittplats. Och vad hände då? Jo, jag ser nick komma flygande och han höll fast sig i stolpen, RAKT FRAMFÖR MIG! Jag blev så otroligt glad och mamma drog fram kameran för att ta kort på honom. Den underbara stunden varade inte längre för sen flög Nick vidare till andra sidan och istället kom Brian mot mig.
Den kvällen är en av dom bästa upplevelserna i mitt liv. Har varit på alla deras konserter de har haft i Stockholm (förutom förrå året, 2009) eftersom jag hade köpt biljetter till Tokio Hotel.
Många tycker att Backstreet Boys är jätte dåliga och mesiga, men jag gillar dom och kommer alltid att göra!
I love you guys! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

SV; Jag hade sittplats, men var väldigt nära scenen ändå! Sjd? :)



Jaa, Tom är ju gryyymt snygg!

2010-10-18 @ 12:21:47
URL: http://llndas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0