ZUMBAAAA!

HEY GUYS!
Jag kom precis hem. Fick strunta i hemspråk idag eftersom jag slutade 12 och hade då behövt vänta till 15:10 vilket är gaanska länge!? Så nu är jag hemma och måste plugga. Det blir svenska, franska, so och engelska. Yay vad lite...
Idag klockan 19 är det Zumba på sats. Jag tycker det är skitkul! Gick med mamma första gången men dans är inte riktigt hennes grej så nu får jag gå ensam! Men det är inte tråkigt med det. För er som inte har en aning om vad zumba är så är det såkallad dans/aerobics där man dansar latinamerikanska danser. Så som salsa, samba, merengue, reggaeton(JAG ÄR GRYM). Och så är det ju grym musik! Dock är det bara regaeton även fast instruktören säger att det är salsa osv, men HELLO? Hon är svensk och jag är latinamerikansk så jag tror nog jag vet vem som vet bäst ;) HÖHÖ..
Kaaaaanske skriver när jag kommer hem ikväll  jag skriver när jag kommer hem ikväll! CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0