I WANT IT THAT WAY - BACKSTREET BOYS (THOSE ARE MY BOYS, YEEAAAH!)

Jag har precis målat mina naglar illrosa, haha roligt vaa?
Det är kul att ha planer till helgen måste jag säga, då har man ju något att se fram emot :)
Så, den här helgen blir så här:
Fredag: Träffa Olivia!
Lördag: Titta på min lillasysters fotbollsmatch, se Rebound, träffa Natalias och hennes familia!
Söndag: Justin Bieber flashmob i kungsträdgården 11:00 med Natalia! Kommer att bli grym kul!

Alltså, "puffkrig" på facebook.. Herreguuud. Folk ger sig verkligen inte! you just got to keep fighting!
Men jag kommer att vinna, så är det bara!

Nu ska mina naglar torka och sen ska jag sova. Tidigt, I know men jag måste upp tiiiidigt imorgon. Well, Godnight everbody!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0