WHY CAN'T HE COME?..LIKE..NOW!

jag vill att lilla Bieber ska komma nununu! Efter flashmoben blev jag skiiit taggad när jag var på flashmoben av att få se honom! Men enligt det han har sagt så kommer han i början på nästa år. Ni som har hört att han komer det här året stämmer antagligen inte eftersom han fortfarande håller på med sin turné i usa. Det är nästa år world turnén börjar!
Men iallafall, det var det jag ville säga antar jag!
Just nu sitter jag i skolan och har engelska. Vi håller på med olika arbeten och jag jobbar med Nasa. Jag är redan klar med min halva av jobbet och nu är det bara min klasskompis som måste göra restan. hahah!
Nej, nu ska jag,.. eh.. Jag vet inte. Twittra flashmoben till Justin, jaaa! Hahaha *tööööbnt jag är*
See you later aligators!
Jag och sabi! (sabismode.se)                                   Baby, come to Sweden! ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

feeeeeeeeettt kul med flashmob! :D

justin föller mig inte i smaken bara ;)

2010-09-26 @ 00:04:27
URL: http://malariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0