LOVELY DANCING

Jag har ont i mina vader och lår!
Haha faaan Nicky, du och dina jobbiga benböj, armhävningar, situps och grejer på dansen.. DAMN!
Men det var ändå sjukt jul. Koreografin vart BEAST! Totally awsome måste jag säga!
Tänkte lägga in lite biler men jag ligger i sängen och orkar inte ställa mig upp (lat..) hehe. TOMORROW!
Imorgon ska vi se om det har slutat. Isåfall får min kära longboard följa med mig till skolan och boxningen. Nu ska jag läsa!
Justeee! Alla ni Bieber- fans (Beliebers), joina det här på facebook! (Om ni inte har facebook går det såklart också jätte bra! :)
Jag och några fler tjejer har planerat en Justin Bieber träff. Fast nä, u ska vi tydligen slå ihop den med Justin Bieber paraden vilket kommer bli grymt! Datumet är ännu inte bestäm och inte heller plats. Men jag återkommer nnär jag vet mer! Ni som har facebook kan ju hålla er uppdaterade här :)
http://www.facebook.com/event.php?eid=160222164036528

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0