NU SKA JAG SÄTTA MIG I ETT HÖRN OCH ÄTA GLASS!

HAHAHA! En kompis la precis ut den här på facebook och jag kunde inte sluta skratta! Haha!
Om du inte har någon pojkvän/flickvän, lägg ut den här på din logg samtidigt som du sätter dig i ett hörn och äter glass rakt ur paketet!
Kom precis in efter att ha varit och spelat fotboll, gungat och spelat basket i en timme. Rätt kul faktiskt men kalla fingrar fick jag, eller.. Jag har kalla fingrar.
Idag har jag inte gjort så mycket. Sov hemma hos Olivia igår och bakade kladdkakemuffins med kola topping, mums! Sen så spelade vi buzz resten av kvällen. Sen idga på morgonen åt vi frukost och sen åkte jag hem med mina kära longboard. Jäklar vad det går snabbt i nerförsbacke! Lite halvt scary eftersom jag är nybörjare hehe. Men man lär sig! Och sen på eftermiddagen var jag på metall röngen. Fick ligga där inne i 20 miuter tror jag. Man fick lyssna på radio men man hörde ju ingenting av ljudet som maskinen gav ifrån sig hahaha! Nu ska jag käka massa gott och titta på Step up 2 the streets (för 100e gången typ...). VÄRLDENS BÄSTA FILM!<3
PUSS Å HEJ LEVERPASTEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0