SLUTAR 12!

Godmorgon!
Vaknade för 40 minuter sedan och har precis tagit en dusch. Sitter och funderar på vad jag ska ha på mig.. Jag orkar inte ens åka till skolan, men man måste ju tyvärr.. Men det är chill ändå. Börjar åtta och slutar tolv!
Så det blir väl för mig att efter skolan åka hem, äta, plugga och sen åka till boxningen och så får jag inte glömma att jag ska intervjua en pt på sats!
Så kul kommer min dag att vara! Skulle ha tagit bussen som går 5 i sju och åka med Natalia. Men så smsar hon mig och säger att hon åker bil istället. Tack för den, jag gick upp stört tidigt i onödan! :(
PUSS Å HEJ LEVER PASTEJ

Kommentarer
Postat av: Lenore

Eller hur, visst känns det så ibland. Jag orkar inte tänka på hur många gånger jag varit i samma situation.

2011-04-15 @ 14:26:47
URL: http://hotell-falun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0