WHAZZAAAA

Whazzap guys? :)
Kom precis hem från Fisksätra efter att ha varit på Charity fashion show och umgåtts med Natalia och Saif.
Modevisning var grym faktiskt. Blev sjukt pepp på att köpa t-shirtar, skor och munktröjor från märket Créme, men tyvärr hade jag inte tillräckligt med pengar. Riktigt deprimerande faktiskt. De kostade ju liksom bara 150/250 kr och pengarna gick till välgörenhet. :( Hoppas man kan få tag i dom på senare!!!
Så vi såg på modevisningen och några uppträdanden från 18:30 till 20:00. Sen var det mingel och så men jag och Natalia orkade inte riktigt så vi drog ut och satte oss och snackade. Sen kom Lamin och hälsade och sen drog Natalia och jag och käkade pizza där vi träffade Saif. Sen gick vi bara runt i fiskis och tog det luuugnt. Nu ska jag se på film! Puss å hej leverpastej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0