Snack non stop..

Kom precis hem från att ha varit hemma hos min vän Josephine! Eftersom vi inte har setts på hela sommarlovet så hade vi en hel del att berätta för varandra. Snack non stop! Och vi har massor kvar! - I alla fall jag..
Så i helgen ska vi köra en liten sleep over och snacka ut! Kommer känns galet tomt utan henne nu i gymnasiet, usch!

Haha, vi satt och snackade om en massa roliga minnen från högstadiet. Mestadels om nian, som vi precis gått ut :) om våran kära so lärare, Peter Fischerström som Jossan älskar att skojbråka med! Haha, något man kommer sakna! Nu ska jag titta på en film! Monte Carlo! Åh, let me watch it i mitt hjärta!





Kommentarer
Postat av: Sofia ♡

Fin bild! :)

2011-08-11 @ 00:52:31
URL: http://sofiialindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0