aug 2 (lades ej upp igår..)

Förlåt mig! Har verkligen haft fullt upp senaste tiden..
Från 7 - 16 juni var jag på Dalecarlia och jobbade. Var tolk och lagvärd till lagen från Argentina och Mexico.
Det var verkligen sjukt roligt! Även fast man inte får betalt, så  är det så värt det! Alla människor man lär känna.. Obeskrivligt!

Nu har en massa killkompisar i både Argentina och Spanien. Den tråkiga delen med jobbet är väl när man måste säga hejdå.. Usch! Innan killarna gick på bussen kom alla och pussade och kramade mig och sa hejdå, sen försvann dom upp på den där bussen och åkte mot tåget. Usch, jag har aldrig gråtit så mycket!

Att behöva säga hejdå till min nya kompis Adelina.. Jag visste inte att dte skulle bli så jobbigt! Vi hann bli så otroligt tajta på en vecka! Killarna frågade oss hela tiden:

- Hur många år har ni kännt varandra?
- Haha en vecka!
- En vecka? Ni skojar va?
- Nej! Eller.. Inte en vecka, sen Dalecarlia började! Alltså några dagar..
- Herregud! Ni verkar så tajta! Som om ni varit kompisar hela livet!

Den lilla konversationen fick vi dra varje dag och flera gånger om dagen!

Med tanke på att det var längesen jag skrev, och jag har en del att berätta så delar jag upp det! Ni får höra mer
imorgon! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0