1 veckas non bloggning.. FY!

Nämen usch vad jag har varit dålig på blogga! Och statistiken har sjunkit drastiskt! :(

Idag har jag varit hemma hela dagen för att lilla jag är sjukling! Sov till halv ett. Galet skönt! Sen gick jag upp, gjorde nudlar och värmde lite pizza och satte mig och tittade på Transformers. Kan det bli bättre? Ja faktiskt.. hehehe
Vad har jag gjort sen sist jag bloggade...? hmm..
Det enda jag faktiskt kommer ihåg är att i fredags så hade jag myskväll/middag med några wonderbara människor för att fira min födelsedag (fyller år nu på fredag!). Vi käkade pizza, tittade på Despicable me och hade allmänt mys!
Tack Olivia, Maja, Natalia, Kristin, Jossan, Saif och Lamin för en sjukt trevlig kväll. Och tack för presenterna!!
Så det är det jag har gjort.. vad jag kommer ihåg..
Nu ska jag fortsätta lyssna på den nya Justin Bieber skivan som jag fick på posten idag. Vann en tävling så idag kom det hem ett stort brunt kuvert från United international pictures med Justin Bieber's senaste skiva och en poster på Never Say Never. Gissa om jag blev glad!
Ska lägga in lite bilder senare! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0