ALLA HJÄRTANS DAG..

Ja, antar att alla vet men skulle du ha missat det är det ju alla hjärtans dag idag. Har inte firat det på något sätt alls, brukar inte direkt göra det faktiskt. Eller, jag har faktiskt gjort söta små kort till min familj och mina kompisar! Och sen strosade jag och Natalia runt på forum och träffade på Andreas Wijk!
Haha, Natalia tycker han är skitsöt så hon gick fram till honom och snackade och tog ett kort!
Nu sitter jag på min säng och fryser jätteeejättejätte mycket. USCH!
Ska krypa ner i sängen och.. ja.. frysa!
Är det bara jag som inte alls bryr mig om alla hjärtans dag? :O
Aja, ni som har tjej/kille, ha det supermysigt!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0